La regidoria de Turisme de Sitges ha impulsat diverses jornades d’intercanvi d’experiències i bones pràctiques en els sectors del turisme cultural, nàutic i enogastronòmic. Professionals del sector turístic local han participat, durant els mesos d’abril i maig, en visites tècniques a Reus, La Ràpita i Palamós per conèixer models d’èxit en gestió, promoció i comercialització turística.

Aquestes accions formen part dels projectes vinculats als Plans de Sostenibilitat Turística en Destinació finançats amb fons Next Generation EU, i busquen fomentar un turisme més sostenible, competitiu i alineat amb la identitat de Sitges. Les jornades van incloure reunions tècniques, experiències immersives i espais de networking entre professionals.

El regidor de Turisme, Xavi Ripoll, va destacar l’aposta municipal per la innovació, la governança turística i l’intercanvi de coneixement. Les conclusions obtingudes serviran ara per desenvolupar nous productes i experiències turístiques en tallers participatius previstos durant el mes de maig.

Sitges va rebre l’any 2023 un finançament de 5 milions d’euros per desenvolupar 11 projectes turístics fins al juny de 2026, amb l’objectiu de millorar la competitivitat de la destinació i la qualitat de vida de residents i visitants.

Resumen
Nombre del artículo
Sitges impulsa l'intercanvi d'experiències i bones pràctiques en el turisme
Descripción
La regidoria de Turisme de Sitges ha impulsat diverses jornades d’intercanvi d’experiències i bones pràctiques en els sectors del turisme cultural, nàutic i enogastronòmic. Professionals del sector turístic local han participat, durant els mesos d’abril i maig, en visites tècniques a Reus, La Ràpita i Palamós per conèixer models d’èxit en gestió, promoció i comercialització turística.
Autor
Publisher Name
VisitSitges
Publisher Logo