Sitges i els municipis de Canyelles, Masquefa, Olesa de Bonesvalls, Olivella, Vilanova i la Geltrú i Vilafranca del Penedès, tots ells integrants de la xarxa europea “Construir Europa amb les autoritats locals” (EULC), han presentat un vídeo conjunt amb motiu del Dia d’Europa (9 de maig) i del 40è aniversari de l’entrada d’Espanya a la Unió Europea.
La iniciativa posa en valor la cooperació entre els municipis de la xarxa i subratlla que la fortalesa de la UE rau en la unió per defensar principis com la democràcia, la llibertat i la justícia, a més de conscienciar sobre com les decisions preses a nivell europeu influeixen en l’àmbit local. En el vídeo hi participen representants electes de tots aquests municipis.
Així mateix, l’acció s’emmarca dins de les iniciatives conjuntes que els membres de la xarxa EULC desenvolupen a través del seu grup de treball territorial, i destaca el paper de la Unió Europea en la cohesió social, la democràcia i la recuperació de la confiança ciutadana.



